Categories
Mentoria

Cafès amb Experiència

La Regidoria de Promoció Econòmica i ASCASUD organitzen un cicle de conferències per a emprenedors i empresaris

La Regidoria de Promoció Econòmica, Innovació i Coneixement de l’ajuntament de Reus conjuntament amb l’associació ASCASUD de mentoria empresarial inicien un cicle de quatre conferències anomenades CAFÈS amb EXPERÈNCIA adreçades a persones emprenedores y empresàries.

El cicle està pensat per aquelles persones que vulguin conèixer sobre com gestionar de forma eficient els seus negocis, més enllà de la tasca diària de produir i vendre.

Els ponents són de reconeguda experiència i trajectòria professional i conversaran sobre la seva experiència.

Programa de conferències:

  • Ponent: Mercedes Teruel, Directora de la Càtedra per al Foment de la Innovació Empresarial de la URV. Professora titular del departament d’Economia de la URV, Màster d’Economia i Dra. en Economia.
    Data: 24 d’abril.
    Tema: Com innovar a la teva empresa. La innovació com avantatge competitiu per diferenciar-te de la competència. Ajuts de finançament per portar a terme la idea de negoci.
    Inscripció: https://inscripcions.reus.cat/cafes-experiencia
  • Ponent: Núria Nolla. Assessora Jurídica en Dret Públic de l’Ajuntament de Cambrils, actualment jubilada.
    Data: 8 de maig.
    Tema: Com preparar-te per sol·licitar el permís d’obertura i operació del teu negoci. Què és el que preocupa a qualsevol ajuntament a l’hora de signar tots els permisos.
    Inscripció: https://inscripcions.reus.cat/cafes-experiencia-2
  • Ponent: José María Lluís. Inspector Coordinador d’Equip de l’Agència Estatal de l’Administració Tributària a Catalunya, actualment jubilat.
    Data: 22 de maig.
    Tema: Visió d’Hisenda sobre les micro i petites empreses. Què és el que pot preocupar a una persona emprenedora o empresària sobre les seves responsabilitats fiscals.
    Inscripció: https://inscripcions.reus.cat/cafes-experiencia-3
  • Ponent: Josep Maria Àrias. Cap del Gabinet de Comunicacions i Relacions de l’Ajuntament de Reus i de la URV, Cap d’informatius de la cadena SER, actualment jubilat.
    Data: 5 de juny.
    Tema: Com preparar la teva estratègia de comunicació de l’empresa i donar-te a conèixer a clients i partners.
    Inscripció: https://inscripcions.reus.cat/cafes-experiencia-4

Les conferències tindran lloc a l’auditori de REDESSA Viver, Cami de Valls 81, Reus 43204, puntualment a les 12 la data especificada.
La inscripció és gratuïta.

US HI ESPEREM!!!